anouksoekhoe.reismee.nl

Nog 8 dagen!

Lieve allemaal,


Volgende week donderdag is het dan eindelijk zover: Om 11:15 uur hoop ik samen met Germa, Suzanne en Yvonne (en vast nog heel veel andere mensen)naar Suriname te vliegen!
Het komt nu steeds dichterbij en de'kriebels' beginnen nu te komen! Ik heb er al zolang naartoe geleefd en van mij mag het nu ook wel komen.
Deze stage voelt voor mij wel extra bijzonder omdat papa in Suriname is geboren en wij er in 2008 met het hele gezin 2,5 week naartoe zijn geweest! Papa's roots ligt daar en tegelijk ook een beetje die van mij! In elk geval hoef ik onze achternaam daar vast niet zo vaak te spellen als hier in Nederland!


Vandaag heb ik samen met mama een nieuwe koffer gekocht, een knalrode! Die valt in ieder geval wel op en met de knalroze bagagelabel en -riem moet hij wel te herkennen zijn op de bagageband! Vandaag ga ik dan maar eens beginnen om mijn koffer in te pakken, de spulletjes die ik nu niet meer nodig heb kan ik alvast inpakken! Poeh, wat moet er ook veel mee! Als ik 's avonds in bed lig komt het regelmatig voor dat ik me opeens bedenk dat ik echt niet moet vergeten om dit mee te nemen, of dat... Gelukkig heb ik nog een week om dat allemaal te bedenken!


Het laatste weekje ga ik nog even enorm genieten van allevrienden en familiehier in Nederland,de week zitnu alweer volgepland met allemaal leuke dingen!Mijn volgende verhaal zal vast uit Suriname zijn, ik hoop dat de internetverbinding goed is zodat ik mijn blog een beetje kan bijhouden!


Tot het volgende verhaal en tot ziens over 12, nu nog 13, zaterdagen (zoals ik zelf altijd zeg)!


Liefs, Anouk

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!